Červenec 2012

Pálava 2012

26. července 2012 v 20:53 Cestování a výlety
S partou skvělých přátel jsme se vydali na túru po Pálavě. Tentokrát se k nám přidala i fenka Samanta, na které mohl Cody oči nechat. Bohužel pro ni i pro mne to nebylo zrovna dobré, ale nakonec si Codík nechal říct, i když jsem ho celou cestu musela hlídat, aby nebyl moc dotěrný.
Ráno jsme vstávali již v půl 5, opravdu poetické, Codyho jsem doslova musela tahat z pelechu. V Brne jsme pak přestupovali na rychlík, a v Břeclavi na mororáček, který nás dopravil do Mikulova. nakonec vyšlo nádherné počasí. V Mikulově jsme se vyšplhali na Vyhlídku, odkud byl opravdu krásný výhled:-) pak naše cesta směřovala na Kočičí skálu, kde proběhlo focení, prolezli jsme ji a pokračovali dále, na další kopec. Tak jsme navštívili Sirotčí hrad, následoval hrad Děvčíčky, alias Dívčí hrady, jak každý určitě zná. Počasí bylo opravdu krásném krásná příroda..a i když jsme byli na Pálavě, skoro furt jsme šli do kopce.-D. Z Dívčích hradů jsme sešli dolů do vesničky a odtud podél nádrže až do Šakvic. Zrovna probíhal mezinárodní závod v rybaření. Bohužel již z dálky jsme viděli déšť, který zastihl i nás, a tak jsme šli asi 8 km v dešti.
Do Šakvic jsme dorazili něco před sedmou a krásně stihli rychlík. Den se opravdu vyvedl. Psiska se vyběhala, zapózovala na fotkách, já se trochu vynervila s Codyho pudy, ale stálo to za to:-) Už se těšíme na Libavou.
Děkujeme Denči za fotečky, které najdete ZDE.

BPD 2012

22. července 2012 v 20:56 Akce, výstavy,závody
V termínu od 14.-15.7.2012 se v Brně konaly Brněnské psí dny. My se s Codíkem zúčastnili výstavy psů bez PP, jelikož agi, dofrisbe, nebo flyballu, na které byly BPD zaměřeny se aktivně nevěnujeme.
Organizace byla trošku pomatená, i přes počáteční zmatky se soutěž nakonec rozjela. V jednom kruhu soutěžili voříšci, v druhém psi bez PP.
S Codym jsme nastoupili do kategorie Mini pes bez PP do 40cm. V kruhu s námi bylo ještě asi 5 psů. S přehledem Codík svoji kategorii vyhrál, posudek: Téměř čtyřletý pes, skus nůžkový, výborně úhlený, rovný hřbet, výborná povaha a výborné předvedení.
Vítězové kategorií pak postupovali do závěrečné soutěže o nej psa bez PP. Zde Codík skončil na 4.místě. Musím podotknout, že letos psi bez PP byli posuzování opravdu profesionáně.
I když počasí vyšlo ideální pro psy, letošní účast na BPD mi přišla mneší než vloni. I diváků bylo poskrovnu. Vloni jsme se pomale nemohli dostat k závodišti, aby jsme viděli závody dogfrisbe, letos jsme na jedné straně pomalu seděli sami. Taky bych určitě zajistila více prodejních stánků, místo, kde by byl vyvěšen program a kdy a na kterém místě jaký závod probíhá.

Sázava 2012

10. července 2012 v 12:31 Cestování a výlety
Vodě zdar! Už jsme zpátky z našeho čtyřdenního výletu na Sázavu. Celkem nás jelo 8 a 2 psi. ve čtvrtek ráno jsme měli sraz v Blansku na vlakovém nádraží, kde jsme se nalodili na rychlík do Brna. V Brně se k nám přidali zbylí dva spolucestující, provedl se poslední nákup a čekalo se na vláček. Opět jsme se nalodili do rychlíku ve směru Světlá nad Sázavou, kde se konal poslední přestup na motoráček do Smrčné. Zde jsme nafoukali lodě, naložili bágli, psiska a sebe a vyrazili na řeku:-)
První úsek řeky byl "nejdivočejší". Jelikož jsme plně naložení byli těžcí, několikrát jsme se zasekli na balvanech, ale vše jsme zvládli. Cody se na lodi choval vzorně, jako by tam jezdil odjakživa.
První noc nás zastihla bouřka, ale netrvala dlouho naštěstí. Spali jsme na pěkné mítince s ohništěm, pod plachtami. Codík se mnou spinkal ve spacáku.
Ráno po snidani jsme opět vyrazili na cestu, oběd jsme vařili nad ohněm na kotlíku. No a pak nás čekala další noc, ovšem tedy další bouřka, ale ta byla opravdu velmi prudká. Tak tak jsme stihli připravit přístřešky, které ale těžko odolávaly silnému větru a děšti. nakonec jsme přežili, ale byli jsme mokří dost. Ale ani to nám nezkazilo náladu a konal se večeřový piknik, a sranda. Poslední noc byla pak konečně bez deště, ale za to s dvojtou dávkou srandy.
Psiska se na lodích chovala skvěle, Cody jako starej námořník a navigátor.-) Jezy jsme kvůli bezpečnosti sjížděli bez psů. Nakonec jsme dorazili do Českého Štenberka, urazili nějakých 63km po vodě. Na psech již byla vidět únava..Taky pak doma Cody celej den prospal. cesta domů vlakem trvala asi 6 hodin..v tom vedru žádná slast, ale stálo to za to, doufám, že akci opět někdy zopakujem!!