Říjen 2012

Osamělý vlk 2012

14. října 2012 v 21:23 Akce, výstavy,závody
V termínu od 12.-14.10.2012 jsme se s Codíkem a pár přáteli zúčastnili neoficiálního dogtreku Osamělý Vlky a počest 10.výročí dogtrekingu v té oblasti. Vlk se konal ve Starovicích u Hustopečí.
Na místo jsme dojeli v pátek, postavili jsme stan a šli na procházku na kopec, kde byl výhled na Nové Mlýny a na Dívčí Hrady. Kvůli oparu nebyly vidět tak krásně, ale přece. psiska se proběhala a šlo se zpátky. nakonec se sešlo méně lidí, než původně bylo v plánu, mohlo nás být tak kolem 20ti maximálně. Ale lidi byli v pohodě, pilo se a povídalo dlouho do rána.-D my šli spát vzorně v jednu hodinu, ale někteří až ve 4 ráno a podle toho tak vypadali:-) Kupodivu přes noc zima ve stanu nebyla, byli jsme teda pořádně nabalení, i Codík měl přes noc svetřík.
Počasí se naštěstí umoudřilo a sobota byla krásně prosluněná. Vybrali jsme si trasu, která vedla Lednicko-valtickým areálem. celkem šlo pět psů a 6 lidí, psiska jsme nakonec i pustili z vodítka..takže to byl takový nedogtrek. Krásně spolu vycházeli. Fotilo se, kecalo se, jedlo se, odpočívalo:-) Prostě taková pohoda, nádherná příroda. Obídek v hospodě , ještě jsme se stavili na zámek do Lednice, prošli jsme zahradu a pak zpátky na základnu. Tentokrát se už nepařilo, prohlíželi se fotky a o půlnoci byli všichni zachumlaní.
Ráno bylo trochu pošmourno, po snídaně jsme sbalili, rozloučili se, slíbili účast ve Šlapanicích na treku a vyjeli domů. Po cestě jsme se stavili v Židlochovicích na rozhlednu. Kvůli počasí moc vidět nebylo, ale stavba byla zajímavá. A pak už opravdu hurá domů, do sprchy a odpočívat.
Na akci se nám velmi líbilo, chvílema bylo opravdu veselo,pes spokojen a zmožen...co víc si přát?:-)

Fotky ZDE a ZDE

Závody Křenovice 2012

1. října 2012 v 19:29 Akce, výstavy,závody
28.9.2012 jsme se s Codíkem zúčastnili 1.kombinačního závodu v Křenovicích, v kategorii ZZO. Naším rozhodčím byl pan Mnich. Atmosféra závodu byla velice příjemná, super oběd ve formě grilované krkovičky neměl chybu a počasí bylo také luxusní.
Vylosovala jsem nám startovní číslo 8. Na start jsem šla kapánek nervózní, ale pak už to ze mě spadlo a šlo se cvičit. Volno se nám povedlo, ovšem pan Cody si dal trošku víc záležet na čuchání, kde seděla voňavá fenečka, takže přivolání mělo trochu prodlevu..ale to se bohužel velmi podepsalo na celkovém hodnocení. Bohužel i chůze byla dost čuchací, takže body šly dolů. Pak už bylo vše na 10tky, předvedl jeden z nejkrásnějších aportů jaké umí, miláček jeden. V součtu jsme nakonec získali 53 bodů a krásné 5.místo ze 13 psů. na vítěze nám chyběly pouhé 3 bodíky:-) Příště se polepšíme:-)
Za fotečky děkujeme Denči, najdete je ZDE.