Leden 2014

Novinky 2014

31. ledna 2014 v 21:57 Novinky 15.9.2014

15.9.2014
Tak na závodech ve Svitávce jsme ostudu neudělali. Umístili jsme se na pěkném 4.místě, umístění nám uniklo pouze o bodík. Opět byl Codík nejmenším účastníkem, ale malým plemenům ostudu určitě neudělal:-)
Předminulý víkend 6.9. jsme se s Codíkem zúčastnili programu Dne pro děti, který pořádala Nemocnice Blansko. Měli jsme zde ukázky poslušnosti a triků pro děti, děti si s pejsky mohli pohrát, zacvičit. Cody, jelikož děti nemusí, tak pouze ukazoval triky a poslušnost:-) I tak byl po dvou hodinkách úplně vyřízený:-) Ale udělal mi velkou radost.

Tento víkend jsme strávili s pár přáteli na Šumavě, kde Codík samozřejmě také nemohl chybět:-) I přes chvílemi nepříznivé počasí jsme si výletky užili a těšíme se v říjnu do Jeseníků:-)

Jinak jsme trošku aktualizovala Plán akcí, kde jsem přidalá pár závodů, kterých bychom se chtěli zúčastnit. Fotky z akcí dodám později.

29.8.2014
Po dlouhé době trošinku aktualizace:-) Léto je v plném proudu. Chodíme na vycházky, začali jsme zase troška cvičit po několikaměsíční pauze:-)
14 dní jsme strávili na dovolené na Korsice a pak jsme se přesunuli na Slovinsko. Codík samozřejmě nesměl chybět. Vedro jej trochu zmáhalo, nicméně to nás všechny a vše zvládl na jedničku. Hlídali jsme packy, aby si je neodřel z chození po kamínkách, a když bylo moc vedro, tak jsme se váleli.
Te´d už se zase dostáváme do běžného režimu, kdy hopsáme agi a během týdne trénujeme poslušnost. V So 30.8. jdeme jen tak pro radost na závod do Svitávky. nejsme příliš připravení, spíš taková hurá akce, setkání s přáteli:-) tak se necháme překvapit a třeba neuděláme ostudu. Taky jsme byli párkrát stopovat, jen tak pro radost..tak uvidíme:-)

5.7.2014
Na aktualizace není příliš mnoho času, nicméně to neznamená, že se válíme:-)
Předposlední víkend v červnu jsme strávili v Bílých Karpatech. Byl naplánován jejich přechod od Pá až do Ne, bohužel však jsme se vraceli domů už v So odpoledne, jelikož jsme se špatně domluvili. Nicméně i tak to bylo bezvadný, bivakovali jsme na kraji louky, na Slovensku, vyšlo nám krásné počasí. Překvapilo mě, že Karpaty jsou poměrně rovinaté, žádné velké kopečky. Psiska byla hezky na vodítkách, jelikož jsme procházeli CHKO, takže takový menší trek:-) Pár foteček zde:

29.6.2014 jsme se zúčastnili neoficiálního závodu v agility Bystrá blecha, konané v Tišnově. Bohužel v naší kategorii jsme byly jen dvě startující, ale tak aspoň jsme se pěkně prostřídaly:-) první běh se nám s Codíkem velmi povedl, ale ve druhém už jsem to Codíkovi zkazila a i když jsme měli rychlejší čas, za špatné navedení na překážku jsme si doběhli pro druhé místo. Atmosféra byla fajn a doufám, že se do Tišnova podíváme i na jindy, třeba zrovna na poslušnost:-)

10.6.2014
Tak jsme s Codíkem úspěšně zvládli náš letošní první LONG., a to Zde jsou lvi na 96,6km. Ten se konal v Jeseníkách, zavítali jsme také do Polska. Trať byla opravdu náročná, co se týče převýšení a veder, ale zvládli jsme to na jedničku. Codík cupital statečně a únava na něm byla vidět až těsně před cílem. A dokonce jsme si došli pro krásné třetí místo! Jelikož v naší kategorii dokončily pouze tři týmy, tak to opravdu nebyla jen procházka. Na živé kontrole nás čekala udírna a pivo, přespali jsme na Biskupské kopě na hranicích s Polskem. A do cíle došli asi o půl druhé ráno. Nutno podotknout, že treky nechodíme na bednu, ale tentokrát nám bylo přáno a zbyl na nás pohár:-) Tož příští trek bychom měli jít v Krkonoších:-) Fotečky ZDE

21.5.2014
Uběhlo to jako voda a výlet do Švýcarska máme za sebou. Krásné Appenzellské Alpy. Musím říct, že tam bylo opravdu nádherně! Vyrazili jsme v noci ze ST na ČT, něco před druhou hodinou ranní. nakonec cesta trvala kolem 9 hodin a ujeli jsme asi 900km. Stanovali jsme v krásném kempu v městečku Jakobsbad. Po příjezdu jsme postavili stany a hned vyrazili na výlet po okolí. Všude kopečky, zasněžené hory, louky, pastviny, krávy..modrá obloha..bylo opravdu nádherně. Denně jsme urazili kolem 15-20 km, ovšem někdy s pěkně velkým převýšením na pár kilometrech. nejvyšší místo mělo asi 1670 m.n.m. Codík byl prakticky pořád na postroji, psi tam museli být uvázaní, ale vůbec nám to nevadilo. Akorát párkrát jsem ho pustila na vrcholcích, aby se proběhl. Člověk si myslí, že psiska jsou unavení a on začne lítat jak magor...takže spíš znudění, že musí jít na vodítku:-) Jinak ani jednou nezakulhal, pacička nezlobila, tak se můžeme těšit za pár týdnů na dogtrek:-)
Prošli jsme krásná místa, počasí nám vyšlo velmi pěkné, párkrát jsme teda zmokli, ale to nám nevadilo:-) Dokonce nás vykradla i liška, resp. sousední stan, ale naše zásoby jídla:-)
Výlet byl výbornou průpravou na léto, kdy za necelé dva měsíce nás čeká Korsika a Slovinsko, kde nás čeká i 2800 m.n.m Za fotky děkujeme Denči, Mirkovi a Ondrovi.
Jinak s Codíkem teď chodíme hodně na výlety a dlouhé vycházky, agilitit, občas pocvičíme a počasí nám konečně dovolí vyrazit na kola. Včera jsme ujeli asi 25 km, z toho tak 15 km uběhl po svých, ani se nezadýchal. Teď v rámci přípravy na Korsiku a trekovou sezonu bude klusat u kola min. 2x týdně. KOndička musí být!!

Pár foteček ze Švýcarska

28.4.2014
Tak, po dlouhé době trochu aktualizace. vezmeme to popořadě:-)
Koncem března jsme se zúčastnili prvního letošního dogtrekkingu Po stopách Toulovce. Vzhledem ke Codíkově pacičce a mým slabým mrazuvzdorným schopnostem, jsme se přihlásili pouze na neoficiální MID. A doteď mě to mrzí, protože počasí bylo nádherný a bivak s občerstvením na zříceníně..tomu nelze odolat. Nocméně pouze pro longaře:-) Odjeli jsme již v Pá a v So jsme vyrazili na trať. přidal se k nám Mirek se Sindy a Honza se Cynthií - taková reprezentace KK Blansko. Akce byla účasná, všechna čest organizátorům. Po cestě jsme se kochali, povídali, fotili, sedli do hospody..no, proto jsme asi došli poslední:-) nicméně příjemně unavení. Výšlap jsme zakončili posezením u pivka:-) Psiska vypadala spokojeně a Codík ani jednou nezakulhal! Dovezli jsme si krásný vodítko a obojek..těšíme se na další ročník!

Asi o týden později jsme s pár přáteli vyrazili na výletek z Brna do Střelic. Počasí nám taktéž přálo a potkali jsme spoustu mloků:-) Za fotky děkujeme Denčí a Ondrovi.

Poslední, námi absolvovanou akcí, byl závod Kraz. jednalo se o outdoorový orientační závod, psiska jsme měli s sebou, i když nebyly v povinné výbavě:-) Bohužel už na startu se nám rozpršelo, přihlala se bouřka a dét nás doprovázel prakticky celou noc:-) Po několikahodinovém hledání 3 bodu jsme závod ve 3 hod ráno vzdali. byli jsme trochu zklamaní z průběhu závodu, nicméně to beru jako zkušenost. Codík byl statečný a i v dešti capkal. jen ta bouřka se mu vážně nelíbila. Domů jsme dorazili v pět ráno a spinkali až do oběda:-)

5.3.2014
Tak letošní rok nám nezačíná zrovna šťastně. Codíček má problémy s pacičkou, které měl kdysi před lety. Zatím léčíme bezúspěšně a operace možná bude neodkladná. Chodíme na procházky, trošku cvičíme poslušnost, co nám pacička dovolí. Na letošní rok máme naplánováno hodně cestování, dogtreky...tak musíme být co nejdříve fit, ať si to můžeme pořádně užít. Za pár týdnů nás čeká první dogtrek Po stopách Toulovce, sice neoficiální trať 40Km. Účast je zatím nejasná, ale doufám, že se zadaří, je na Codíkovi vidět, že mu pořádný pohyb opravdu chybí.
Předminulý víkend jsme strávili v Beskydech. Bylo tam nádherně, navštívili jsme Lysou horu, Bílý kříž, Radhošť, Radegast, zavítali jsme kousíček na Slovensko. Opravdu pohodový a úžasný víkend, který jsme si užili.

7.2.2014
V So 1.2.2014 se konala Výroční členská schůze KK Blansko. S Codíkem jsme dostali naše letošní první ocenění Nejlepší člen KK Blansko - 2.místo, v kategorii psů od tří let. Tuto cenu jsme získali za naše úspěchy, jak na zkouškách, tak i závodech za rok 2013. Doufám, že letošní sezóna bude také úspěšná:-)

31.1.2014
Tak se nám rok s rokem sešel a máme tu zase rok nový. Plný nápadů a akcí a snad bude lepší než ten předešlý. Silvestr proběhl naprosto v klidu na chatě na Blatinách. V chtě nebylo skoro nic slyšet a Cody hezky v klidu odpočíval.
S Codíkem teď máme takový klidový režim. Počasí zimním sportům příliš nepřeje, dokonce jsme byli i na kole. Codíka trochu trápí kdysi operovaná nožička, vypadá to, že v zimě ho bude pobolívat častěji. Ale my to všechno hravě zvládnem. Už se koukám po různých závodech a seminářích. Letos bych ráda s Codíkem zkusila OB-Z, a FPr-1, zkusila si zazávodit ve vyšších kategoriích sportovky, pokud budou bez střelby...a více se věnovat dogtrekkingu. Na jaře zase začneme s agility a pořádně cvičit:-) V rubrice Co plánujem jsem uvedla pár akcí, ketrých se zúčastníme a akce budu průběžně doplňovat podle toho, co se zrovna naskytne:-)

Plán akcí na rok 2014

31. ledna 2014 v 21:46 Co plánujem

(akce budou průběžně doplňovány)

1.2.2014 Výroční členská schůze KK Blansko

20.-23.2.2014 Minidovolená v Beskydech

28.-30.3.2014 Po stopách Toulovce
- dogtrekking, pouze doprovodný program - kategorie MID, 40km

25.-26.4.2014 Outdoorový závod Kraz
- orientační závod po Moravském krasu, Codíka bereme s sebou jako právoplatného člena výpravy

9.-11.5.2014 Švýcarsko
- se psími a lisdskými kamarády navštívime krásnou přírodu Švýcarska

5.-8.6.2014 Zde jsou lvi
- dogtrekking, LONG

19.-22.6.2014 Přechod Bílých karpat
- několikadenní pochod přes Bílé karpaty

29.6.2014 Neoficiální závody agility - KK Tišnov
- kat: začátečníci
- rozhod.: P.Vorlová

12.7.-27.7.2014 SLOVINSKO-KORSIKA
- úžasnou horsko-mořskou dovolenou již plánujeme:-) Codík zřejmě jako jediný zástupce pejsků nesmí chybět:-)

30.8.2014 O Svitávecký obojek, KK Svitávka

18.10.2014 Neoficiální závody agility Ráječko
- kat. začátečníci, MA

25.10-28.102014 Jeseníky, Kunčice
-pár dní s přáteli v krásné přírodě Jeseníků:-)